El Cadí Circuit Fer ha presentat el seu calendari de curses per muntanya per aquest 2025. La competició de trail running de la comarca de l’Alt Urgell celebrarà la seva setzena edició sent com una de les competicions més veteranes del nostre país.

El circuit neix l’any 2009 de la unió de quatres curses de muntanya de la zona de l’Alt Urgell: Noves de Segre, Organyà, Ossera i Aristot. D’acord amb el creixement global del les curses per muntanya, el circuit ha anat creixent i incorporant noves curses, alternant-se en el calendari.

Per aquest 2025, hi formaran part fins a 12 curses repartides per la comarca. Com a novetats, la Cursa del Pla del Pla de Sant Tirs s’incorpora de ple al circuit avançant la seva data al mes de juny. La cursa Embarrancada de Coll de Nargó descansa aquest 2025.

Totes les proves del circuit estan impulsades per organitzacions locals que han contribuït clarament al desenvolupament de les curses per muntanya al territori i alhora han ajudat a dinamitzar i diversificar les activitats en aquests municipis. Juntament amb les organitzacions, els participants i el millor ambient són l’ànima del circuit, entre ells hi podem trobar des de l’elit als més populars, destacant els caminadors que hi juguen un paper important.

Les classificacions del Circuit Fer es dividiran en: General, Verticals, Mitja/Llarga distància i Circuit Fer PETIT. A banda, hi haurà sis categories diferents segons l’edat del participant. Més informació del Cadí Circuit Fer AQUÍ.

Foto portada: Pat Soler