Les Xtrail Series Run viatgen a Òrrius amb rècord de participants

El circuit de curses per muntanya arriba al seu equador amb més de 750 corredors

213

El circuit de les Xtrail Series Run realitzaran la segona parada a Òrrius el proper diumenge 6 d’abril. I ho farà amb rècord de participants, on més de 750 corredors gaudiran de l’entorn d’aquesta petita localitat maresmenca.

La segona edició de la Òrrius Xtrail Series Run presenta tres modalitats de cursa: la Xtrem de 22km D+850m, la Trail de 15km i D+624m i la Short de 10km D+480m.

Uns recorreguts espectaculars per Parc de la Serralada Litoral amb zones força tècniques i trams de senders molt corredors; camins que ens faran viatjar en el temps amb dòlmens, com la Pedra de les Orenetes, ermites antigues com la de Sant Bartomeu de Cabanyes, restes ibèriques i castells que conviuen amb masies encara envoltades de conreus. El Turó de Céllecs, situat a 536m d’altitud, serà el punt més àlgid i esdevindrà un mirador privilegiat tant del Vallès com del Maresme ja que és un dels més alts de la zona.

Els més petits de la casa també tindran el seu espai amb la KIDS Òrrius, amb distàncies entre els 200 i 800m de longitud. Una modalitat no competitiva per fomentar l’esport entre els infants i on tots rebran una medalla conmemorativa.

El circuit Xtrail Series Run, tot per decidir

La prova reina del circuit arriba per començar a perfilar la classificació general després de la primera cursa, disputada fa un mes a Mataró.

La primera prova de les Xtrail Series Run va deixar com a líders de la classificació general a Gijs Wagenaar i Cris Milla en la modalitat Xtrem, Jordi Inocencio i Paula Fabregat en la Trail, i David Gutiérrez i Lali Masriera en la Short. Òrrius dictarà sentència o bé deixarà tota l’emoció per a l’última prova, que se celebrarà a Vallgorguina al mes de maig.