
El Circuit de Curses per Muntanya de les Terres de l’Ebre va presentar el seu calendari per aquest 2025. Un circuit que celebrarà la seva dissetena edició, sent una de les competicions més veteranes del nostre país.
En l’acte de cloenda de l’última edició, el circuit anunciava que la junta actual havia arribat a la fi del seu mandat i que després de la pertinent convocatòria d’eleccions, no s’havia presentat cap candidatura. Es tancava una etapa i se n’obria una altra, ja que tot i aquest fet, el calendari segueix endavant de forma autònoma i amb l’empresa de cronometratge 9h Sports com a encarregada de fer el seguiment de les classificacions del campionat ebrenc.
Per aquest any, el calendari comptarà amb 11 proves, de les quals 9 també formaran part del seu circuit Express.
La cursa dels Biberons, de Pinell de Brai, va ser serà l’encarregada d’obrir el circuit 2025 el passat 26 de gener. La competició s’allargarà fins ben entrada la tardor, sent la Cursa del Pastisset de Benifallet qui la tancarà el 23 de novembre.
Entre el més destacat d’aquesta propera edició trobem la incorporació d’una nova cursa, la Bufavents de El Perelló, que es va disputar el passat 23 de febrer.
- 26/01/2025 Cursa dels Biberons (El Pinell de Brai) i Express
- 09/02/2025 Cursa de les Fonts (Xerta) i Express
- 23/02/2025 Cursa Bufavents (El Perelló) i Express
- 23/03/2025 Cursa UEC Tortosa (Alfara de Carles) i Express
- 06/04/2025 Cursa de les Roques (Horta de Sant Joan)
- 19/04/2025 Cursa de l’Airosa (Mas de Barberans) i Express
- 05/07/2025 Cursa Punta de l’Home (Flix)
- 28/09/2025 Pujada al Montsià (Alcanar) i Express
- 12/10/2025 Cursa Serra de les Fites (Pobla de Massaluca) i Express
- 09/11/2025 Cursa Camí de Sirga (Móra d’Ebre) i Express
- 23/11/2025 Cursa del Pastisset (Benifallet) i Express